225 023 105
general terms and conditions

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Franchising Concept s.r.o.

1) Provozovna Gymstory

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti při poskytování služeb společností Franchising Concept s.r.o, se sídlem Jugmannovo náměstí 758/21, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ: 116 87 215, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze po spisovou značkou C 352906 (dále jen „Poskytovatel") a osob, kterým Poskytovatel tyto služby poskytuje, včetně členů Gymstory (dále jen „Provozovny"), zejména možnost využívat provozovny Poskytovatele, jakož i další doprovodné služby (dále jen „Všeobecné obchodní podmínky").

2) Definice

Pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek jsou následující pojmy definovány takto:

Poskytovatel: Franchising Concept s.r.o, se sídlem Jugmannovo náměstí 758/21, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ: 116 87 215, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze po spisovou značkou C 352906;

Zákazník: Zákazníkem je osoba, která využívá služeb Poskytovatele, pro níž poskytovatel (v závislosti na typu členství, zakoupeného vstupu nebo vstupu na Multisport kartu) zajišťuje v souladu se svými vnitřními předpisy výhody při využívání Služeb Provozovny Gymstory na adrese Fajtlova 1090/1, 16100 Praha.

Služby: Služby poskytované Poskytovatelem, zejména možnost využívání posilovny, funkčních sálů, skupinových lekcí, relaxační zóny s finskou saunou a souvisejících částí Provozovny Poskytovatele a další související služby. Aktuální nabídka Služeb je podrobně popsány na webu www.gymstory.cz.

Ceník: Ceníkem se rozumí Ceník služeb, doplňkových služeb a dalších poplatků. Aktuální ceník poskytovatele je dostupný na webových stránkách Poskytovatele www.gymstory.cz a na recepci Provozovny.

Provozovna: Provozovna Poskytovatele pod názvem Gymstory na adrese Fajtlova 1090/1, 16100 Praha

3. Závaznost VOP a vstup do provozovny

Zákazník vyjadřuje svůj souhlas a zároveň potvrzuje, že se s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami seznámil při vyplnění vstupního elektronického formuláře nebo písemného formuláře, kterým potvrdil a vytvořil svou registraci v Provozovně. Bez této registrace není Zákazníkovi umožněn vstup do prostor Provozovny. Po řádné registraci je zákazníkovi umožněn vstup do provozovny po nahlášení svého jména nebo prokázáním se QR kódem po přihlášení do přihlašovací zóny na webových stránkách www.gymstory.cz nebo v aplikaci Gymstory na recepci Provozovny.

Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách a v prostorách recepce Provozovny.

4. Cena Služeb

Cena Zákazníkem objednané Služby se řídí aktuálním Ceníkem Poskytovatele platným v okamžiku provedené objednávky Služby. Aktuální ceník Poskytovatele je dostupný na webových stránkách Poskytovatele www.gymstory.cz a na recepci Provozovny.

Registrovaní Zákazníci mohou využívat Služeb se zvýhodněním, popř. jim může být některá Služba poskytnuta zdarma. Rozsah tohoto zvýhodnění není nárokový a je na straně poskytovatele, zda takové zvýhodnění poskytne nebo ne. Případné zvýhodnění bude zveřejněno na webových stránkách Poskytovatele.

5. Poskytování služeb

Zákazníci berou na vědomí, že poskytnutí jakékoli Služby ze strany Poskytovatele je podmíněno technickými a kapacitními možnostmi Poskytovatele. V případě, kdy Poskytovatel služby nemůže takové zvýhodnění poskytnout z technických nebo kapacitních důvodů, nemá Zákazník vůči Poskytovateli nárok na poskytnutí jakéhokoliv náhradního plnění.

6. Typy programů a vstupů

Společnost poskytuje různé typy časově ohraničených vstupů v rámci členství, permanentek i jednorázových vstupů včetně vstupu prostřednictvím karty Multisport.

Vstupy a služby jsou časově omezeny pouze v rámci otevírací doby centra.

Typy členství, vstupů a permanentek se mohou měnit v návaznosti na Akční ceník určitého období.

a) Členství

Členství 30 dní / 1 měsíc / 3 měsíce / 6 měsíců / 12 měsíců zahrnuje neomezené vstupy do posilovny a relaxační zóny, vč. využívání finské sauny. Délka členství může být upravena dle Akční nabídky Poskytovatele.

Členství GYM and CLASS zahrnuje neomezené vstupy do posilovny, na skupinové lekce a relaxační zóny, vč. využívání finské sauny.

Členství KRYO zahrnuje neomezené vstupy do posilovny a kryokomory.

Členství VIP zahrnuje neomezené vstupy do posilovny, na skupinové lekce, do solária, kryokomory, měření na přístroji InBody a relaxační zóny, vč. využívání finské sauny.

Platnost členství je dána jeho délkou. Tato členství jsou nepřenosná. Možnost přerušení členství je pouze1 x ročně na dobu určenou Zákazníkem. Maximálně však 2 měsíce od nahlášení přerušení. Nelze přerušit členství zpětně. Členství na 30 dní nelze přerušit.

Členství vzniká zakoupením vybraného typu a délky členství. Při zakoupení členství se neuzavírá žádná smlouvy. Vztahují se na něj Všeobecné obchodní podmínky.

Členství nelze zrušit, s výjimkou závažných zdravotních důvodů podložených lékařskou zprávou.

b) Vstupy

Jednorázový vstup - Zákazník je oprávněn, po zaplacení příslušného poplatku, k jednomu vstupu do této Provozovny a k využívání Služeb v této Provozovně během tohoto jednoho vstupu. Je možná pouze jedna sportovní aktivita na jeden zaplacený vstup. Vstup lze využít na vstup do posilovny nebo na skupinovou lekci. To samé platí pro držitele karty Multisport. V rámci jakéhokoliv vstupu lze využít relaxační zóny, vč. finské sauny. Zákazník nesmí po zaplacení jednoho jednorázového vstupu využívat více sportovních aktivit.

c) Permanentky

Permanentka na více vstupů - Zákazník Gymstory je po zaplacení příslušného poplatku oprávněn k počtu vstupů, které byly na vybrané permanentce uvedeny, vstoupit do Provozovny za podmínek jako u jednorázového vstupu. Zakoupená permanentka má platnost 4 měsíce od zakoupení. Permanentku nelze prodloužit. Permanentka je přenosná.

d) Držitelé Multisport karty

Držitel Multisport karty má u nás každý den jednu aktivitu zdarma, a to do posilovny nebo na skupinovou lekci (neplatí pro Skupinový osobní trénink). K této aktivitě (KE KAŽDÉMU VSTUPU) můžete dále využít vstup do Finské sauny jako bonus zdarma. Každý držitel Multisport karty má také nárok 1 x za půl roku na měření na přístroji InBody.

e) Druhá AKTIVITA

Po využití Multisport karty v Gymstory, členství, permanentky nebo jednorázového vstupu si může klient v den cvičení ještě vybrat druhou sportovní aktivitu, kdy uhradí za další vstup pouze 100 Kč. Platí pro Skupinovou lekci, skupinový osobní trénink nebo vstup do posilovny.

7. Práva a povinnosti stran

Zákazník je povinen chovat se v Provozovně v souladu s Provozním řádem, zejména je povinen počínat si tak, aby nedošlo ke zničení, poškození nebo ztrátě majetku Poskytovatele a brát ohledy na ostatní návštěvníky Provozovny. V případě, že Zákazník porušuje provozní řád Provozovny, může být Poskytovatelem z Provozovny vykázán, aniž by mu vůči Poskytovateli vzniklo právo na jakoukoli náhradu, zejména nemá právo na vrácení ceny sjednané za poskytnutí Služby.

Zákazník se zavazuje jednat v souladu s těmito smluvními podmínkami a řídit se pokyny a pokyny osob jednajících v zastoupení Poskytovatele v prostorách Provozovny, zejména jeho pracovníků, vedoucího Provozovny, trenérů a instruktorů.

Využívání Provozovny

a) Zákazníkům není povoleno si přivádět do Provozovny (posilovny) osobní trenéry, kteří nemají nájemní smlouvu s Poskytovatelem.

b) V návštěvnicky vytížených hodinách se může stát, že bude omezena možnost a délka užívání některých zařízení Provozovny (posilovny nebo funkčních sálů) z důvodu pořádaní lekcí nebo pronájmu dané plochy.

c) Zákazníci jsou povinni užívat z hygienických důvodů ručníky při používání vybavení a zařízení posilovny. Zákazníci jsou povinni udržovat v Provozovně (posilovně) čistotu, dezinfikovat po sobě stroje a vracet jednotlivá nářadí po jejich použití na původní místo, resp. do původního stavu (původního nastavení).

d) Zákazníci jsou povinni užívat z hygienických důvodů čisté prostěradlo při používání finské sauny v relaxační zóně. Zákazníci jsou povinni udržovat v Provozovně (relaxační zóně) čistotu. Ručník nebo jiné tkaniny nejsou povoleny. Při vstupu do relaxační zóny a prostoru sauny bez čistého prostěradla, může Poskytovatel Zákazníka z relaxační zóny nechat odejít a ten s okamžitou platností nesmí dále využívat služby v relaxační zóně nebo saunu.

e) Zákazníci nesmí využívat prostory Provozovny (posilovny) ke komerčním účelům, např. účtovat jiným Zákazníkům za osobní trénování nebo supervizi při tréninku či podobné služby bez předchozího souhlasu Poskytovatele.

f) Zákazníkům není povoleno do Provozovny přinášet a konzumovat vlastní balené tekutiny a potraviny.

g) Zákazník nesmí do posilovny nebo sálů vnášet jakékoliv své zavazadlo (taška, batoh, počítač).

h) Zákazník nesmí v provozovně nechávat žádné propagační materiály pro jeho propagační a marketingové účely nebo účely třetích stran.

Skupinové lekce / tréninky

a) Skupinovou lekcí / tréninkem se rozumí individuální či skupinový výkon pohybových aktivit v Provozovně (na určených místech) pod vedením instruktorů a trenérů, kteří jsou s Poskytovatelem ve smluvním vztahu.

b) Vstup na skupinové lekce / tréninky je povolen pouze před jejich zahájením. V průběhu skupinové lekce / tréninku je zakázáno vstupovat do cvičebního sálu, v němž skupinová lekce / trénink probíhá.

c) Vzhledem k omezené kapacitě skupinových lekcí / tréninků Poskytovatel garantuje vstup na tyto lekce pouze po předcházející rezervaci účasti.

d) Rezervaci lze bezplatně zrušit maximálně 6 hodin před jeho konáním.

e) Instruktor či trenér jsou na jimi vedené organizované lekci oprávněni dle aktuální situace regulovat počet účastníků, případně vykázat účastníka z jimi vedené organizované lekce, pokud dle jejich názoru takový účastník ohrožuje řádný průběh organizované lekce. Zákazníci jsou povinni uposlechnout pokynů instruktora či trenéra na jimi vedené organizované lekci.

f) Zákazník je povinen nahlásit při vstupu do Provozovny na recepci druh lekce, které se chce zúčastnit. Zákazník je povinen odevzdat instruktorovi nebo trenérovi organizované lekce příslušnou identifikační kartičku, která mu bude vydána pracovníky recepce při vstupu do Provozovny a nahlášení navštívené lekce.

Rezervační systém

a) Zákazník si může rezervovat účast na organizovaných lekcích v Rezervačním systému Provozovny. Své přihlašovací údaje získal při online registraci. Pokud Zákazník tyto údaje zapomene, může telefonicky, osobně nebo emailem, požádat pracovníka recepce o zaslání nových přihlašovacích údajů.

b) Rezervační systém je na webových stránkách Poskytovatele www.gymstory.cz pod položkou REGISTRACE nebo si své rezervace může dělat po stažení Aplikace Gymstory do svého mobilního zařízení.

c) Pro každou online rezervaci je nutné mít na účtu Zákazníka vložený deposit v minimální výši ceny dané lekce. Tento slouží jako náhrada pro případ, že si Zákazník svou lekci zarezervuje, nezruší maximálně do 6ti hodin před konáním rezervované lekce, kdy je takové odhlášení bez sankce a na svou rezervovanou hodinu nepřijde. Tento deposit se automaticky odečte jako platba za takto nezrušenou rezervaci.

Hygiena a oblékání

a) je zakázáno vstupovat do prostor Provozovny ve venkovní nebo znečištěné obuvi

b) je zakázáno uskladňovat nebo vnášet jakékoliv skleněné nádobí do prostor určených ke cvičení

c) je zakázáno sušit oblečení nebo ručníky v šatnách nebo sprchách

d) Zákazník je povinen se oblékat a obouvat se způsobem vhodným pro Provozovnu a v ní vykonávanou aktivitu

e) Zákazník je povinen setrvat ve vhodném oblečení a obuvi po celou dobu své přítomnosti v Provozovně

f) jez zakázáno cvičit bez vrchní části oděvu nebo naboso

g) Zákazník je povinen při cvičení (posilovna, stroje, skupinové lekce, skupinové osobní tréninky) používat čistý ručník

h) Zákazník je povinen při vstupu do Finské sauny nebo Relaxační zóny chodit pouze v čistém prostěradle

Porušení kterékoliv z uvedených povinností se považuje za porušení Všeobecných obchodních podmínek závažným způsobem a zakládá právo Poskytovatele ukončit členství, vykázat Zákazníka z Provozovny, z výkonu sportovní aktivity či z organizované lekce, aniž by měl Zákazník vůči Poskytovateli nárok na poskytnutí jakéhokoliv náhradního plnění.

Zákazníci si mohou zapůjčit za poplatek na recepci ručníky nebo prostěradlo pro jejich použití v průběhu tréninku nebo relaxaci. Ručníky a prostěradla je třeba před odchodem z Provozovny vrátit na recepci. Při ztrátě nebo nevrácení ručníku je Zákazník povinen uhradit poplatek 200 Kč.

Instrukce ohledně vhodného oblečení a obuvi je možné obdržet od vedoucího provozovny, popř. instruktora, trenéra vedoucího skupinovou lekci / trénink nebo pracovníka recepce.

Chování Zákazníka

Zákazníci jsou povinni:

  • Chovat se v době svého pobytu v Provozovně tiše, slušně a způsobem, který nebude obtěžovat jiné osoby přítomné v Provozovně
  • Zdržet se užívání hrubých, urážlivých, zraňujících a vulgárních slov
  • Chovat se k ostatním Zákazníkům s úctou
  • Zakázán vstup osobám pod vlivem alkoholu, nebo jiných omamných látek

Porušení kterékoliv z uvedených povinností se považuje za porušení smlouvy závažným způsobem a zakládá právo Poskytovatele ukončit smlouvu a vykázat Zákazníka z Provozovny, z výkonu sportovní aktivity či z organizované lekce, aniž by měl Zákazník vůči Poskytovateli nárok na poskytnutí jakéhokoliv náhradního plnění.

Zjištění jakéhokoliv závadného chování osoby přítomné v Provozovně je vhodné neprodleně oznámit vedoucímu centra, recepčnímu nebo trenérovi či instruktorovi vedoucímu organizovanou lekci.

Ostatní Práva a povinnosti stran

  • Zákazníci ukončí své aktivity v prostorách Provozovny a opustí prostory Provozovny vždy nejpozději do konce otevírací doby Provozovny
  • Zákazník je povinen neprodleně ohlásit Poskytovateli každou změnu kontaktní, či e-mailové adresy nebo telefonního čísla
  • Účast Zákazníků na organizovaných lekcích, jejich sportovní aktivity v Provozovně a užívání vybavení Provozovny jsou realizovány výlučně na jejich vlastní odpovědnost a nebezpečí. V tomto smyslu jsou Zákazníci povinni přihlédnout k vlastním schopnostem, zkušenostem, zdravotnímu a psychickému stavu a fyzické kondici a respektovat doporučení svých lékařů. Poskytovatel je oprávněn si vyžádat od Zákazníka lékařské potvrzení o jeho schopnosti k výkonu sportovních aktivit a umožnit Zákazníkovi další výkon sportovních aktivit v Provozovně až po předložení lékařského potvrzení.

8. Odpovědnost smluvních stran

Poskytovatel odpovídá za újmu na majetku či na zdraví svých Zákazníků v případě, že vznikla přímým a jednoznačným zaviněným (ať úmyslným nebo v důsledku hrubé nedbalosti), porušením povinností Poskytovatele nebo jejích zaměstnanců.

Zákazník Provozovny odpovídá Poskytovateli za škodu, kterou způsobí Poskytovateli porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících z těchto VOP či Provozního řádu provozovny nebo svým nevhodným chováním.

Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) Klientů jsou k dispozici šatní skřínky. Zákazník je odpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skřínky. Provozovna neodpovídá za odcizené nebo ztracené věci, které si klient uloží do své skříňky.

Poskytovatel dále neodpovídá za peníze nebo další cennosti (zejména mobilní telefony, notebooky), které si klient do provozovny přinesl.

Před využitím služeb je Zákazník povinen podrobně se seznámit s Provozním řádem Provozovny. Zákazník je povinen se při využívání Služeb řídit Provozním řádem provozovny a pokyny Společnosti a jejích zaměstnanců či jiných osob poskytujících Klientům Služby jménem Společnosti (včetně instruktorů a trenérů).

Společnost nenese odpovědnost za jakékoli škody na zdraví či majetku, které mohou Zákazníkovi vzniknout v důsledku nedodržení takového postupu či pokynů provozovny, dále na odpovědnost za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si Zákazník Provozovny způsobí úmyslně, z nedbalosti či přeceněním své fyzické kondice.

V případě, že Zákazník zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání Služeb, nebo by takovéto pokračování mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit Poskytovateli či jejím zástupcům (instruktorům) a ihned ukončit využívání Služeb.

9. Uzamykatelné skříňky a trezorky

a) Uzamykatelné skříňky jsou k dispozici Zákazníkům pro uložení jejich oděvů, a to výhradně po dobu jejich pobytu v prostorách Provozovny. Za ztrátu, poškození či odcizení věcí nenese Poskytovatel odpovědnost.

b) K uzamčení skříňky v době návštěvy Provozovny musí Zákazník použít svůj zámek nebo zámek zakoupený či zapůjčený na recepci.

c) Zákazník nesmí využívat skříňku bez uzamčení nebo naopak více skříněk najednou.

d) Vždy před opuštěním Provozovny je třeba skříňku vyklidit a uvolnit. Skříňky, které nebudou vyklizeny a uvolněny na konci otevírací doby Provozovny, budou po skončení otevírací doby Provozovny otevřeny na účet Zákazníka a jejich obsah bude uschován na recepci nebo u vedoucího centra po dobu čtrnácti dnů. Paušální částka za vyklizení skříňky ze strany Provozovny činí 500,- Kč. Nebudou-li ve lhůtě 1 měsíce věci vyklizené ze skříňky vyzvednuty jejich majitelem, bude s nimi nakládáno jako s věcmi ztracenými či nalezenými.

e) Vnášení klenotů, větších obnosů peněz, cenných předmětů a jiných věci větší hodnoty (nad 1.000 Kč) do prostor Provozovny je výlučně na vlastní nebezpečí Zákazníka. Je-li ve výjimečných případech nezbytné, aby Zákazník klenoty, větší obnos peněz, cenné předměty nebo jiné věci větší hodnoty do Provozovny vnesl, je třeba tyto po dobu pobytu v Provozovně uschovat v trezorcích poblíž recepce. Klíč od trezoru vydá Recepce Zákazníkovi na vyžádání. Poskytovatel neodpovídá za ztrátu, poškození či odcizení.

f) Při ztrátě nebo neodevzdání zapůjčeného zámku, musí Zákazník zaplatit pokutu 200 Kč za každý jednotlivý zámek.

10. Všeobecná ustanovení

a) Informace o otevíracích hodinách Provozovny a aktuální informace a pokyny pro Zákazníky jsou uvedeny v prostorách Provozovny a na webu www.gymstory.cz. Poskytovatel má právo prodloužit nebo zkrátit otevírací hodiny Provozovny podle svého vlastního uvážení. Poskytovatel je rovněž oprávněn dočasně omezit či přerušit provoz Provozovny. Změny otevíracích hodin a omezení či přerušení provozu Provozovny, nemají vliv na práva a povinnosti Zákazníků a nejsou důvodem pro snížení či vrácení ceny zaplacené za Služby ani členských poplatků, anebo ukončení smlouvy ze strany Zákazníka za podmínky, že Zákazník může využívat Služby nabízené jiným způsobem.

b) Poskytovatel má právo odmítnout vstup zákazníka bez dalšího odůvodnění do prostor Provozovny. V případě, že bude udělen zakázán vstup již stávajícímu zákazníkovi bez porušení Všeobecných obchodních podmínek, Poskytovatel mu musí vrátit zpět finanční částku za nevyčerpané kredity, vstupy, permanentky či nedochozené členství. V případě, že bude udělen zákaz vstupu na základě porušení Všeobecných obchodních podmínek, Poskytovatel neposkytne Zákazníkovi žádné zpětné plnění.

c) Samostatné užívání zařízení Provozovny je povoleno pouze osobám starším 15-ti let. Osoby mladší mohou navštěvovat Provozovnu a užívat jeho zařízení pouze v doprovodu zletilé osoby.

d) Poskytovatel není odpovědný za zajišťování parkovacích míst Zákazníkům při návštěvách Provozovny. Poplatky za parkování u Provozovny nejsou kryty členskými poplatky v klubu.

e) Poskytovatel si vyhrazuje právo upravovat podmínky pro vstup do Provozovny.

11. Nemožnost plnění

a) V případě, že Poskytovatel nemůže Služby ze závažných důvodů na straně Poskytovatele ve sjednaném termínu poskytnout, nemá tato skutečnost vliv na práva a povinnosti Zákazníků a není důvodem pro snížení či vrácení ceny zaplacené za Služby ani členských poplatků, anebo ukončení smlouvy ze strany Zákazníka za podmínky, že Zákazník může využívat Služby nabízené jinou Provozovnou, či že Poskytovatel zajistí Zákazníkovi jiného termín poskytnutí Služeb. Za závažné důvody na straně Poskytovatele se považuje zejména nedostatečná kapacita Provozovny, chybějící personál nebo eventuální technické problémy, které omezí provoz Provozovny.

b) Služby jsou podmíněny technickými a kapacitními možnostmi Poskytovatele. V případě, kdy Poskytovatel služby nemůže takové zvýhodnění poskytnout z technických nebo kapacitních důvodů, nemá Zákazník vůči Poskytovateli nárok na poskytnutí jakéhokoliv náhradního plnění.

c) V případě mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli Poskytovatele (vyšší moci) si Poskytovatel vyhrazuje právo uzavřít danou Provozovnu po dobu odpovídající dané situaci, či úplně, a ukončit členství Zákazníka s okamžitou účinností. V takovém případě nemá Zákazník nárok na vrácení již uhrazených členských poplatků ani poskytnutí jakýchkoliv náhradních plnění.

12. Ochrana osobních údajů GDPR

Osobní údaje Zákazníka jsou Poskytovatelem shromažďovány a zpracovány pouze v rozsahu nezbytném pro evidenční účely a komunikaci mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a Nařízením evropského parlamentu a rady EU (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů a dále se zásadami pro nakládání s osobními údaji Společnosti, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem Společnost nakládá s osobními údaji Klienta, jaké informace o Klientovi ukládá, jak dané informace využívá a komu je předává.

Detailní informace k nakládání s osobními údaji GDPR najdete na webu: Gymstory.cz pod názvem ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje pro vstup

Zákazník, který odmítne poskytnou své osobní údaje pro evidenční účely, nemůže být vpuštěn do Provozovny.

13. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Zákazníkem ke vzniku sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu České obchodní inspekci, Ústřednímu inspektorátu – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2-Nové Město, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

14. Účinnost

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.12.2024

Zákazník svým podpisem výslovně potvrzuje, že se řádně a plně seznámil se všemi ustanoveními Všeobecných obchodních podmínek Franchising Concept s.r.o., porozuměl jim a nejsou pro něj překvapující čí žádným způsobem neočekávaná ve smyslu § 1753 občanského zákoníku.

PROVOZNÍ ŘÁD

Provozovatel: Franchising Concept s.r.o., IČ: 11687215, sídlem: Jungmannovo náměstí 758/21, 11000 Praha 1 – Nové Město

Provozovna: Gymstory, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6, tel.: +420 225 023 105

Tento Provozní řád je závazný pro všechny Zázaníky Provozovny Gymstory.

Zákazníkem se pro tyto účely rozumí člen, host, držitel Multisport karty i jakákoli jiná fyzická osoba, která vstoupí do prostor Provozovny.

Informace o otevírací době Provozovny je k dispozici na hlavních vstupních dveřích Provozovny a na webových stránkách: https://www.gymstory.cz/

1. Vstup do Provozovny je možný pouze po registraci. Zákazník se před prvním vstupem musí řádně zaregistrovat a svou registraci potvrdit emailem při online registraci nebo svým podpisem při registraci písemné na recepci. Tímto svým podpisem souhlasí s plným zněním Provozního řádu a Všeobecnými obchodními podmínkami Provozovatele společnosti Franchising Concept s.r.o. Bez prvotní registrace nemůže být Zákazník do Provozovny Gymstory vpuštěn. Jeho údaje jsou samozřejmě chráněny dle GDPR (bližší info na https://www.gymstory.cz/).

2. Zákazník posilovny je povinen se seznámit s Provozním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami před vstupem do Provozovny a chovat se v souladu s nimi.

3. Provozovna je čistá zóna. Před vstupem je nutné si zout venkovní obuv a tu si posléze odložit ve své skříňce nebo v šatně.

4. Vstup do Provozovny je možný jen s platnou zákaznickou kartou, prokázáním se QR kódu z aplikace Gymstory u svého přihlášení, prokázáním se Multisport kartou nebo nahlášením svého jména, podle kterého recepční klienta dohledá v systému. Bez uhrazení vstupu, využití platného členství, vstupu z permanentky, nebo vstupu na Multisport kartu, není možné do prostor klienta vpustit.

5. Provozovatel má právo ověřit si identitu Zákazníka prokázáním se osobního dokladu, aby nebyly zneužity vstupy nebo členství na jinou osobu a to u nepřenosných členství a vstupů na Multisport kartu.

6. Členství jsou vždy nepřenosná a jsou nahrána na konkrétní jméno. Permanentka může být přenosná. Je v systému nahrána na jméno Zákazníka s poznámkou, kdo dále může vstupy z permanentky využívat. Platnost permanentky je 4 měsíců.

Multisport karta je nepřenosná.

7. Po odbavení na recepci má Zákazník nárok na skříňku, kterou si musí uzamknout svým zámečkem nebo si jej zakoupit či zapůjčit na recepci. Nelze využívat skříňku bez uzamčení a je výslovně zakázáno využívat více skříněk najednou.

8. Na vyžádání Zákazníka recepce může dále poskytnout klíček od trezoru pro uložení cenných předmětů.

9. Je přísný zákaz umožnit vstup jiným osobám do prostor Provozovny na členství nebo Multisport kartu jiné osoby. Tyto jsou nepřenosná. Při porušení těchto pravidel bude u členství okamžitě ukončená jeho platnost bez náhrady a Zákazník s nevlastní Multisport kartou nebude vpuštěn.

10. Návštěvník musí dosáhnout věku 15 let.

Pro osoby mladší 15 let musí být splněny následující podmínky:

  • minimální věk nezletilého je 8 let
  • Osoby ve věku mezi 8.-15. rokem mohou do fitness vstoupit pouze v doprovodu zákonného zástupce či osoby starší 18 let, která bude zajišťovat dohled na nezletilou osobou, a to po celou dobu trvání návštěvy fitness
  • děti mladší 8 let bez doprovodu zletilé osoby mohou navštívit fitness pouze a jenom v rámci vstupu na dětskou lekci, kdy po celou dobu návštěvy budou pod vedením trenéra. Zletilá osoba musí osobně dítě trenérovi odevzdat a po ukončení kurzu si dítě osobně vyzvednout. Mimo kurz nenese Provozovatel za dítě odpovědnost.
  • osoba, která provádí dozor dítěte mladšího 15 let přebírá zodpovědnost za bezpečí nezletilého návštěvníka, nesmí sama cvičit a musí svou pozornost soustředit pouze na dítě.

11. Vstup do fitness je povolen pouze ve vhodném sportovním oblečení a čisté obuvi.

12. Provozovně je zakázáno cvičit bez vrchní části oděvu nebo naboso.

13. Každý Zákazník musí při cvičení používat ručník. Ten musí být použit vždy, a to pro podložení částí těla, které přijdou do kontaktu s posilovacími stroji.

14. Každý Zákazník musí po cvičení využitý stroj dezinfikovat.

15. Každý Zákazník Relax zóny s finskou saunou, musí používat čisté prostěradlo. Ručník ani jiná tkanina jsou zakázány.

16. Při cvičení nerušte ostatní cvičící svým hlasitým vystupováním.

17. Při cvičení je zakázáno blokovat stroj, pokud na nich necvičíte.

18. V prostorách fitness je zakázáno pouštět činky nebo kotouče z výšky na zem s výjimkou míst k tomu určených, jenž se nalézají v silové zóně. Při cvičení s nakládacími činkami musí návštěvník používat vždy uzávěry nakládacích os.

19. Je zakázáno používat sypké magnezium.

20. Po ukončení cvičení jsou Zákazníci povinni ukládat nářadí na předem určená místa.

21. K převlékání a odložení oblečení slouží šatna. Zákazník je povinen vyklidit při odchodu šatní skříňku a zanechat ji odemčenou. Skříňky, které nebudou vyklizeny a uvolněny na konci otevírací doby Provozovny, budou po skončení otevírací doby Provozovny otevřeny na účet Zákazníka a jejich obsah bude uschován na recepci nebo u vedoucího centra po dobu čtrnácti dnů. Paušální částka za vyklizení skříňky ze strany Provozovny činí 500,- Kč. Nebudou-li v této lhůtě věci vyklizené ze skříňky vyzvednuty jejich majitelem, bude s nimi nakládáno jako s věcmi ztracenými či nalezenými.

Při odchodu je Zákazník povinen odevzdat klíček s čipem, popřípadě klíček od trezoru.

22. Provozovatel neodpovídá za škodu na vnesených věcech do prostor Provozovny.

23. Je zakázáno poskytovat trenérské služby v prostorách fitness bez předchozího souhlasu provozovatele. Při podezření z nepovoleného provádění trenérské činnosti může obsluha fitness centra Gymstory okamžitě ukončit platnost členské karty, permanentky, členství nebo zrušit vstup.

24. V prostorách fitness platí přísný zákaz konzumování vlastních potravin a nápojů, kouření, používání otevřeného ohně a požívání alkoholických nápojů.

25. Je zakázáno vnášet nebo vodit zvířata a vnášet do cvičebních prostor Provozovny Gymstory tašky a baťohy.

26. Osobám pod vlivem alkoholu, nebo jiných omamných látek, je vstup do prostor Provozovny zakázán.

27. Každý Zákazník je povinen cvičit způsobem přiměřeným vzhledem ke svému aktuálnímu zdravotnímu fyzickému a psychickému stavu. Zejména tak, aby minimalizoval rizika úrazu, či vážného zranění z důvodu přecenění svých sil. Návštěvník bere na vědomí, že v době, kdy je fitness v samoobslužném režimu (bez přítomnosti personálu) cvičí na vlastní odpovědnost a nebezpečí a je si vědom toho, že v případě přecenění svých sil během cvičení, není ve fitness přítomen nikdo, kdo by mu ve stavu nouze mohl poskytnout pomoc.

28. Zákazník je povinen vždy po použití jakékoliv pomůcky, náčiní, stroje nebo zařízení toto uvést do původního stavu a polohy (nebo vrátit na své určené místo).

29. Na prodej členství, vstupu, permanentky nebo vstupu na Multisport kartu umožňující vstup do fitness neexistuje právní nárok a její získání je odvislé od provozních možností provozovatele. Vstup Zákazníka může být obsluhou provozovatele odmítnut bez udání důvodu.

30. V případě hrubého nebo opakovaného porušení Provozního řádu nebo Všeobecných obchodních podmínek je provozovatel oprávněn Zákazníka z provozovny vykázat, zamezit mu další vstup a ukončit mu čerpání permanentky nebo členství bez nároku náhrady škody.

31. Pravidla a podmínky rezervace a účasti na skupinových lekcích.

Na každou skupinovou lekci uvedenou v rozvrhu by si měl Zákazník vytvořit svou rezervaci v online rezervaci na webu Gymstory www.gymstory.cz – sekce REGISTRACE nebo v aplikaci Gymstory na svém mobilním zařízení. V případě nenaplnění kapacity lekce se můžete vybraného cvičení zúčastnit i bez rezervace. Vzhledem k omezené kapacitě skupinových lekcí 24 osob /12 osob u osobních tréninků, Provozovatel garantuje vstup na tyto lekce pouze po předcházející rezervaci účasti. Pro každou online rezervaci je nutné mít na účtu Zákazníka vložený deposit v minimální výši ceny dané lekce. Tento slouží jako náhrada pro případ, že si Zákazník svou lekci zarezervuje, nezruší do 6 (slovy: šesti) hodin před konáním rezervované lekce, kdy je takové odhlášení bez sankce a na svou rezervovanou hodinu nepřijde. Tento deposit se automaticky odečte jako platba za takto nezrušenou rezervaci.

32. Zákazník může využívat veškeré prostory určené ke cvičení s výjimkou prostor ICG Cycling zóny a míst, kde probíhají v předem stanovených časech skupinové lekce nebo je místnost pronajata. Bližší informace ohledně těchto omezení lze obdržet na recepci nebo v platném rozvrhu lekcí na webu www.gymstory.cz .

33. Zákazníci ukončí své aktivity v prostorách Provozovny a opustí prostory provozovny vždy nejpozději do konce otevírací doby provozovny.

Provozovatel je oprávněn tento Provozní řád kdykoli jednostranně měnit nebo doplňovat. Změněný nebo doplněný Provozní řád nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění v prostorách Provozovny. Aktuální znění Provozního řádu je vždy k dispozici a zveřejněno v prostorách Provozovny.

Případné stížnosti na kvalitu poskytovaných služeb nebo nedostatky v zařízení Provozovny mohou Zákazníci podat osobně či písemně na recepci Provozovny či emailem na: recepce@gymstory.cz.

Zákazníci jsou povinni předcházet, v rámci svých možností, poškození zařízení Provozovny, případně zjištěné poškození nebo nedostatky oznámit na recepci.

Provozovatel si vyhrazuje právo uzavřít Provozovnu nebo její část na časově omezené období za účelem provedení potřebných oprav, údržby nebo v případě realizace soukromé akce.

V Praze 15. 11. 2024